JESTEM MŁODYM, ENERGICZNYM CZŁOWIEKIEM, KTÓRY MUZYKĘ TRAKTUJE JAKO ŻYCIOWĄ PAJĘ

Grając imprezy daję z siebie wszystko, nie sa to tylko moje słowa, ale również spostrzeżenia innych osób, zazwyczaj uczestników i organizatorów imprez. Z całą pewnością marka djoles jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Zapewne słyszałeś o wielu ogromnych projektach muzycznych które są tworzone z moim udziałem lub współudziałem. Chciałbym jeszcze zaznaczyć jedną bardzo ważną rzecz, to że jestem rozpoznawalny, nie oznacza że jestem drogi.

Rynek muzyczny znam jak mało kto, mam ogromne znajomości, jeżeli chodzi o muzykę, dlatego też jestem w stanie sprowadzić każdy zespół, gwiazdę muzyki itp na koncert. Wszystko to tylko i wyłącznie kwestia czasu i oczywiście pieniędzy. Dlaczego gram wesela i inne takowe imprezy? skoro mogę grać w wielu dużych klubach?

Otóż z czasem człowieka pewna rutyna nudzi, kluby są fajne ale jak dla mnie fajnie gra się jedna, dwie imprezy a nie co tygodniowo. Wszystko z czasem się nudzi, a wesela czy inne imprezy okolicznościowe, mają to do siebie, że nigdy do końca nie jest znany scenariusz takiej imprezy, często potrafią dziać się rzeczy zupełnie nie wyreżyserowane. Mówiąc o imprezach chce powiedzieć jeszcze jedną bardzo ważna rzecz, gram czynnie od kiedy ukończyłem 17 lat (a więc już bardzo długo) i widząc to co dzieje sie na rynku muzycznym / dj jestem zszkokowany.

Szokuję mnie fakt, że ktoś ściagnie jakies mp3, kupi mocno zdarty używany sprzęt i jedzie grać imprezę dosłownie za pare groszy… Ale taka impreza nie może być udana…. Bo jak człowiek bez szkoły i konkretnego zaplecza może profesjonalnie poprowadzić impreze??? Nie może… jest to nie wykonalne…

W dobie 21 wieku pragnę również Was poinformować, że chętnie gramy oryginalne imprezy zupełnie po taniości lub za darmo… Chętnie zagramy za darmo np w domach dziecka lub innych takich ośrodkach… Nie liczą się w takich miejscach pieniądze lecz szczęście podopiecznych… Nie jestem czlowiekiem z rutyna… wiec otwieram się na wasze propozycje. Więcej nt znajdziesz w zakładce oferta.

Jeszcze pare słów o sprzęcie 🙂 Gramy jako dj team z najnowocześniejszych odtwarzaczy na świecie, wszystko z pod szyldu pioneera. Posiadamy trzy nowoczesne konsolety. Do całości sprzetu dochodzi aktywne oświetlenie, wszystko nowoczesne 3d na ledach, interaktywne lasery i inne swiatła współgrające z muzyką.

Dysponujemy potężnym nagłośnieniem mogącym nagłośnić eventy nawet na 5 tysięcy osób. Nasz sprzęt wycenia się na nie spełna 320 tys. zł. Więcej nt temat znajdziecie w zakładce sprzęt.

Gramy tylko i wyłącznie z legalnych nośników audio/mp3 dzieki temu masz pewność, że zatrudniając nas wspierasz rozwój producentów, zespołów itp. Dzieki nam możesz spać spokojnie bo gramy samą legalną muzykę.

Jeżeli spodobała Ci się moja osoba to zapraszam do kontaktu i oczywiście do współpracy.

ZAINTERESOWANI?
ZADZWOŃ 537 595 504
LUB NAPISZ WIADOMOŚĆ